close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סריקת תמונות היום– לפני שיהיה מאוחר

מערכת שורשכג אלול, תשעח03/09/2018

התמונות ששמורות אצלכם בבוידעם לא יישארו בו לעולם. למעשה, ייתכן שכבר עכשיו מצבן של התמונות הוא בכי רע, וגם אם הן רחוקות מלהתפורר לחלקיקים קטנטנים, כנראה שהגוונים שלהן כבר לא כשהיו פעם

תגיות:
התמונות ששמורות אצלכם בבוידעם לא יישארו בו לעולם. למעשה, ייתכן שכבר עכשיו מצבן של התמונות הוא בכי רע, וגם אם הן רחוקות מלהתפורר לחלקיקים קטנטנים, כנראה שהגוונים שלהן כבר לא כשהיו פעם. את התמונות האלה צילמתם ברגעים השמחים, המרגשים והטובים בחייכם מתוך הנחה שאלו הם רגעים שראוי להנציח אותם ולהיזכר בהם בעתיד. אלא שבמקום באמת לשבת מול התמונות ולהיזכר באותם רגעים יפים, שמרתם את כל התמונות בבוידעם ולא צפיתם בהן אף לא פעם אחת. אם אתם רוצים להיזכר בעצמכם באותם רגעים יפים, ואם אתם רוצים שגם ילדיכם, נכדיכם והנינים שלכם יזכו להכיר אתכם באותם רגעים יפים, אתם יכולים לבצע סריקת תמונות מקצועית, ולהפוך את התמונות לנגישות הרבה יותר, היום ובעתיד.

להזמנת חבילות הכרות של סריקת תמונות - לחצו כאן לאתר

איך מסייעת לכם סריקת תמונות להיזכר ברגעים היפים של החיים?
כמו שאמרנו קודם לכן, תמונות בבוידעם לא יסייעו לכם להיזכר ברגעים היפים של חייכם. מה שאתם צריכים זה להביא את התמונות הללו לקדמת חייכם, ובעידן הדיגיטלי בו אנו חיים הכוונה היא להביא אותם אל המרחב הדיגיטלי של מסך המחשב, מסך הטלוויזיה או מסך הטלפון הנייד שלכם. באמצעות שירות סריקת תמונות, אתם הופכים את התמונות שלכם לקבצים דיגיטליים שאותם תוכלו לשמור בכל מכשיר דיגיטלי שתבחרו, ולצפות בהן בלחיצת כפתור אחת, לשתף אותן עם חברים ובני משפחה, ולהעביר אותן לבני המשפחה שלכם שישמרו אותם גם לדורות הבאים. בפורמט הדיגיטלי שלהן, אנחנו לא מדברים על ארגזים מלאים בתמונות, אלא על דיסק און קי קטן אחד בו יהיו שמורות כל התמונות שלכם מאז ומעולם.

למה לא לסרוק את התמונות בבית?
ובכן, אתם בהחלט יכולים לבצע סריקת תמונות עצמאית בבית, אלא שעד היום לא עשיתם את זה ומסיבה טובה שמצביעה על כך שגם כנראה לא תעשו זאת. הסיבה היא שמדובר בתהליך מייגע לרוב, שפשוט אין לכם זמן בשבילו. במסגרת שירות סריקת תמונות מקצועית, כל התמונות שלכם נסרקות במהירות רבה על ידי מכשור מתקדם, המבטיח גם את רמת הסריקה ברזולוציית HD עם תיקוני צבעים ותיקוני תמונה אוטומטיים, כך שגם תמונה שצילמתם בשנות ה-70, תיראה כאילו צולמה לא מזמן. גם בנושא העלות, לו תנסו לסרוק את כל התמונות שלכם בעצמכם, תגלו מהר מאוד שהזמן שהשקעתם במשימה, לא תמיד עולה לכם הרבה יותר זול מהעלות של שירות סריקה מקצועי, שגם מחזיר לכם את התמונות במשלוח אישי עד הבית לאחר הסריקה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה